+386 31 657 822info@petstrani.si
Izdelava spletne strani – da ali ne?

Izdelava spletne strani – da ali ne?

Večkrat se soočam s situacijo, ko ljudje ne prepoznajo prednosti spletne strani, zato navajam nekaj razlogov, zakaj je smiselno postaviti spletno stran za prav vsako podjetje.

Vidnost v spletu

Vedno več ljudi išče izdelke ali izvajalce storitev preko spleta. Izdelkov ali storitev v večini primerov ne bodo naročili preko spleta, se bodo pa po vsej verjetnosti odločili za obisk prodajalne, ki se oglašuje na spletu, ali za izbiro izvajalca, ki svoje storitve ponuja na spletu. Če med rezultati iskanja ni vaše spletne strani, nimate nobenih možnosti, da kupca nagovorite in ga prepričate v izbiro vaše ponudbe. Od lokalnih podjetnikov marsi kdaj slišim opazko, da spletne strani ne rabijo, ker imajo že tako preveč posla. To so ponavadi podjetniki, ki svoje delo glede na konkurenco opravljajo pod ceno. Če se tudi vi najdete med njimi, bi vam svetoval, da si s spletno stranjo vseeno povečate prepoznavnost in kredibilnost ter ob prevelikem obsegu dela nekoliko dvignete svoje cene. Tako si boste dalnoročno ustvarili širšo mrežo kupcev, kar vam lahko pride prav v obdobju padanja naročil.

Dvig kredibilnosti

Ustrezna spletna stran dviga zaupanje do vas, saj dobi potencialna stranka občutek, da sledite času in boste tudi storitev opravili profesionalno. Spletno stran lahko uporabite tudi za opis svojih preteklih projektov ter na ta način povečate zaupanje morebitnih naročnikov.

Dodatne informacije o storitvah in izdelkih

Spletna stran je najboljša možnost za objavo informacij o vzdrževanju naročenih izdelkov in njihovi uporabi. Za zahtevnejše naprave lahko na spletu objavimo napotke, kako ravnati z napravami. S tem, ko stranki prikažemo enostavnost rokovanja z napravo, ji izdelek približamo in se laže odloči za nakup. Z objavo ustreznih informacij razbremenimo tudi uslužbence, saj bo stranka ustrezne informacije o vzdrževanju in rokovanju z napravo našla že na naši spletni strani.

Oglaševanje

Splet je odprl popolnoma nov pogled na oglaševanje in stik s kupci. Ta spekter oglaševanja pred desetletjem še sploh ni obstajal, sedaj pa je ta način oglaševanje vodilni na področju stika s kupci in povečevanju vaše prodaje. Oglaševanje poteka že s samo prisotnostjo podjetja v spletu, lahko pa ga dodatno spodbudite  z Google AdWords, Facebook oglaševanjem in še drugimi sistemi oglaševanja.

Dodaj odgovor

Close Menu